• Esfahan Boroodat
  • 03133853461-62
  •  
  • info@esfahanboroodat.ir

اواپراتور آمونیاکی اصفهان برودت

اواپراتور آمونیاکی (NH3)

شرکت اصفهان برودت تولید کننده انواع اواپراتور سردخانه ای و سیستمهای برودتی است. در این شرکت کار طراحی و نصب، نگهداری وتعمیر اواپراتور انواع یخچالهای صنعتی نیز انجام می شود. اواپراتورهای اصفهان برودت ساخت کشورهای آلمان، آمریکا،هلند و دانمارک است که به دو صورت نو و دست دوم به فروش می رسند. این اواپراتورها برای سردخانه های ثابت و نیز سیستمهای برودتی یخچال ماشینی مختلف امکان پیاده سازی دارند.


انواع اواپراتورهای آمونیاکی (NH3)


اواپراتورهای آمونیاکی سقفی زاویه دار

طراحی اواپراتور سقفی زاویه دار به صورتی است که جریان هوای داخل سالن توسط فن معکوس مکش شده و از روی کویل عبور و به صورت ملایم داخل سالن دمیده می­شود و از پرتاب باد شدید بر روی محصولات خاص، نظیر گل و غیره جلوگیری می­ گردد.

اواپراتورهای  آمونیاکی تونلی زاویه دار
اواپراتورهای  آمونیاکی سقفی
اواپراتورهای  آمونیاکی چند مداره
اواپراتورهای  آمونیاکی ایستاده دیواری
اواپراتورهای  آمونیاکی مکعبی

اواپراتورهای  آمونیاکی مکعبی شامل مدلهای زیر می باشند:


اواپراتور مکعبی بالای صفر :

برای سردخانه هایی که شرایط نگهداری در دمای ۳- الی ۱۰+ می‌باشد مناسب است. با توجه به ابعاد بزرگ سالن‌های نگه داری بالای صفر به منظور گردش هوا (AIR CIRCULATION) طول این اواپراتور ها کشیده و ارتفاع آن کاهش یافته است.


اواپراتور مکعبی زیر صفر :

این نوع اواپراتور برای سردخانه های نگهداری در شرایط دمایی ۳- الی -۲۵ مناسب هستند.



اواپراتور مکعبی  تونل انجماد:

این اواپراتورها برای سردخانه هایی که شرایط نگهداری در  ۲۵- تا 40- درجه است مناسب هستند. در تونل های انجماد با توجه به بار برودتی بالا و فرایند انجماد سریع محصول و همچنین برای جلوگیری از تعدد نصب اوپراتورهای تک مداره برای تامین سرمای مورد نیاز، از اواپراتور چند مداره  استفاده می شود که قابلیت پشتیبانی از چند کمپرسور، با ابعاد مناسب را دارند.

نوع طراحی این نوع اواپراتور برای شرایط خاصی که محدودیت فضا از نظر عرض سالن وجود دارد بسیار مناسب است. در طراحی این مدل، فن ها در ارتفاع قرار می گیرند و طول دستگاه کاهش می یابد تا شرایط استفاده بهینه از فضای سالن برای چیدمان بیشتر محصول فراهم شود.

سالنهای تونل انجماد و سردخانه نگهداری زیرصفر، پیش سردکن، IQF و … از جمله مواردی هستند که این اواپراتورها پاسخگوی آنها در شرایط خاص هستند.

جهت مشاوره و  اطلاع از قیمت اواپراتور سردخانه مورد نظر خود و نیز دریافت مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید:

09131265989 (آقای ویلانی)

09133057234 (آقای بلوکیان)
 

اصفهان برودت در یک نگاه

خرید و فروش نو و دست دوم انواع سردخانه های ثابت (تونل انجماد-سردخانه بالای صفر و زیر صفر)، سیستمهای برودتی متحرک (یخچال ایسوزو 5تن-6 تن-8 تن،یخچال آریسان، یخچال سه محور، یخچال حمل بستنی، یخچال بنز و ولوو و آکسور)، ترموکینگ،اواپراتور، کندانسور، کمپرسور، ساندویچ پنل،کانتینر و کانکس می باشد.

ترموکینگ سیستمهای برودتی

ترموکینگ بهترین برند موتور سیستمهای برودتی و ساخت آمریکا است. خرید و فروش انواع ترموکینگ نو و دست دوم و نیز اواپراتور آمونیاکی و غیر آمونیاکی، کندانسور تبخیری-هوایی-آبی، کمپرسور پیستونی و اسکرو نیز در این شرکت نصب و تعمیر می شود.

سردخانه های ثابت و متحرک

طراحی و پیاده سازی انواع سردخانه های ثابت ( تونل انجماد-یونیت های زیر صفر و بالای صفر) توسط اصفهان برودت انجام می شود. همچنین تعمیر و فروش نو و دست دوم انواع یخچال ایسوزو 5 تن- 6 تن- 8 تن، یخچال بادسان، یخچال آریسان، یخچال وانت نیسان و پراید و مزدا،یخچال فوتون و یخچال بادسان، یخچال سه محور ماموت و اشمیت و یخچال کامیون و کامیونت انجام می شود.