• Esfahan Boroodat
  • 03133853461-62
  •  
  • info@esfahanboroodat.ir

سردخانه های متحرک اصفهان برودت

سردخانه های متحرک اصفهان برودت

اصفهان برودت در زمینه تولید، نصب، تعمیر و نگهداری انواع سردخانه های متحرک در حال فعالیت است. این محصولات از معدود سردخانه های متحرک است که مورد تایید اداره راهنمایی ورانندگی نیروی انتظامی می باشد . سردخانه های متحرک اصفهان برودت هر کدام دارای استاندارد خاص خود بوده و ابعاد آنها با هم متفاوت است و بر اساس خواست و کاربرد مشتری، سیستم سرمازای آنها  برای ماشینهای سبک،ماشینهای نیمه سنگین و ماشین های سنگین طراحی می گردد.

پیش سردکن
پیش سردکن عموماً قبل از سردخانه تعبیه می گردد که تا قبل از استقرار مواد غذایی در سردخانه بار ديگر بااستانداردهای مواد غذایی بازبینی شود .

تونل انجماد
تونل انجماد جهت منجمدکردن بعضی از مواد غذایی طراحی می گردد كه مدت زمان و مساحت تونل انجماد بسته به خواست مشتری طراحی می شود . مواد غذایی در تونل انجماد منجمد گردیده و سپس بواسطه پیش سردکن و یا به طور مستقیم وارد سردخانه می گردد.



مشخصات فنی سردخانه های متحرک اصفهان برودت :


- کف سردخانه : از ساندویچ پانل مخصوص - جنس ورق فوقانی کف بستگی به درخواست مشتری دارد (مثلا ورق گالوانیزه با رنگ درجه یک اپوکسی ،ورق استیل و....) - چربی زدایی ونصب قلاب ازداخل ،ورق زیرین پیش رنگ شده فولادبه ضخامت 0/7 ،کلاف دورپانل ها چوب روسی ،رامکشی داخل کف توسط پالت 10*7 روس به فاصله هر20cm ،ضخامت کف 10cm تزریق شده با مواد درجه یک پلی یورتان ،دانیسیته 50-45
- ساندویچ پانلهای بدنه ها وسقف : لایه داخلی وبیرونی، ورق پیش رنگ شده فولاد مبارکه وتزریق مواد پلی یورتان ،دانیسیته 45-40 به ضخامت 10cm
- اتصال دیواره ها،سقف وکف به هم توسط نبشی آلومینیوم با آلیاژ 63-60 پوشیده شده بارنگ کوره ای پلی یورتان درجه یک
- آب بندی سردخانه :  با چسب پلی یورتان گریداتوماتیو درسه مرحله 1- کلینر2- پرایمر3- چسب پلی یورتان
- درب: دربهای سردخانه ای به صورت لولایی وکشویی (ریلی ) است وتعداد نصب آنها بستگی به درخواست مشتری دارد
*** بهترین درب برای سردخانه،  دربهای ضدبرفک (المنت دار) است که به درخواست مشتری قابل تولید است.
- یراق آلات استفاده شده درسردخانه های متحرک با طرح ایتالیایی است و بازشدن آن ازهر دو طرف امکانپذیر است.
- تعبیه کانال وچاله مخصوص جهت کفشویی وشستشوی داخلی سردخانه
- دارای سوپاپ هوا برای انتقال فشار هوای بالا به بیرون


در اصفهان برودت امکان فروش نو ودست دوم انواع سردخانه های متحرک وجود دارد. جهت مشاوره و اطلاع از مناسبترین قیمتهای بازار با شماره های زیر تماس بگیرید:


09131265989 (آقای ویلانی)

09133057234 (آقای بلوکیان)



برای آشنایی بیشتر با انواع سردخانه های متحرک اصفهان برودت ، روی گزینه های زیر کلیک کنید:



یخچال ماشین نیسان و ماشین های سبک اصفهان برودت
یخچال ماشین های نیمه سنگین اصفهان برودت
یخچال ماشین های سنگین اصفهان برودت
یخچال بستنی متحرک اصفهان برودت

 

اصفهان برودت در یک نگاه

خرید و فروش نو و دست دوم انواع سردخانه های ثابت (تونل انجماد-سردخانه بالای صفر و زیر صفر)، سیستمهای برودتی متحرک (یخچال ایسوزو 5تن-6 تن-8 تن،یخچال آریسان، یخچال سه محور، یخچال حمل بستنی، یخچال بنز و ولوو و آکسور)، ترموکینگ،اواپراتور، کندانسور، کمپرسور، ساندویچ پنل،کانتینر و کانکس می باشد.

ترموکینگ سیستمهای برودتی

ترموکینگ بهترین برند موتور سیستمهای برودتی و ساخت آمریکا است. خرید و فروش انواع ترموکینگ نو و دست دوم و نیز اواپراتور آمونیاکی و غیر آمونیاکی، کندانسور تبخیری-هوایی-آبی، کمپرسور پیستونی و اسکرو نیز در این شرکت نصب و تعمیر می شود.

سردخانه های ثابت و متحرک

طراحی و پیاده سازی انواع سردخانه های ثابت ( تونل انجماد-یونیت های زیر صفر و بالای صفر) توسط اصفهان برودت انجام می شود. همچنین تعمیر و فروش نو و دست دوم انواع یخچال ایسوزو 5 تن- 6 تن- 8 تن، یخچال بادسان، یخچال آریسان، یخچال وانت نیسان و پراید و مزدا،یخچال فوتون و یخچال بادسان، یخچال سه محور ماموت و اشمیت و یخچال کامیون و کامیونت انجام می شود.