• Esfahan Boroodat
  • 03133853461-62
  •  
  • info@esfahanboroodat.ir

کندانسور آبی اصفهان برودت

کندانسور آبی اصفهان برودت

كندانسورهای آبی شرکت اصفهان برودت با برندهای آلمانی، دانمارکی ، هلندی و آمریکایی به فروش می رسد. علاوه بر فروش نو و دست دوم این کندانسورها، کار طراحی و نصب، نگهداری و تعمیر کندانسورهای آبی نیز در این شرکت انجام می شود. تفاوت اساسی آن با کندانسور تبخیری و کندانسور هوایی در این است که در کندانسور آبی  از آب برای تقطير مبرد استفاده می شود .

 

ویژگی های کندانسور آبی


- پوسته آهنی و لوله CLF
- پوسته استیل و لوله کاپر نیکل
- بهره گیری از لوله مسی CLF به منظور افزایش ضریب انتقال حرارت و کاهش نرخ رسوب پذیری
- پوسته از جنس آهن با ضخامت ۶ تا ۸ میلی متر، سند بلاست شده از هر دو طرف
- قابلیت سفارش با ورودی های مختلف (جوشی – فلانچ- روتالاک)
- پوشش با دو لایه رنگ صنعتی اپوکسی ضخامت با ۱۲۰ میکرو متر
- قابلیت نصب پایه کمپرسور- صفحه نصب Gauge- قابلیت نصب تجهیزات خط مایع – سایت گلاس کندانسور و ...

سيستم هايي كه از كندانسور آبي استفاده مي كنند دو نوع هستند :
1) سيستم هاي دفع آب : در این سيستم معمولاً آب موجود در خنك كنها از آب شهر تامين مي شود و پس از عبور از كندانسور به فاضلاب تخليه مي شود .
2) سيستم هاي با گردش مجدد آب:  در این سیستم آب خروجي از كندانسور به برج خنك كن رفته و در آنجا تا دماي ورودي كندانسور خنك شده و مجدداً از داخل كندانسور عبور مي كند. در سيستم هاي با گردش مجدد  كندانسورهاي آبي كلاً بر سه نوع مي باشند :
 

كندانسور آبی دو لوله ای

  كندانسورها از دو لوله كه يكي از آنها در داخل ديگري قرار مي گيرد تشكيل مي شوند . در اين كندانسورها آب از لوله داخلي و مبرد در خلاف جهت آن از فضاي بين لوله داخلي و خارجي جريان مي يابد به اين ترتيب مبرد علاوه بر خنك شدن به وسيله آب كمي هم به وسيله هوا خنك مي شود . غير هم سو بودن سيال ها در تمام مبدل ها مطلوب است زيرا موجب افزايش اختلاف دماي متوسط مي شود و شدت انتقال حرارت راافزايش ميدهند.


 كندانسورهاي پوسته و كويل


شامل يك يا چند كويل لوله اي يا لوله اي پره دار هستند كه داخل پوسته فولادی قرار گرفته اند. در اين كندانسور آب داخل كويل جريان دارد و بخار مبرد داغ از بالا وارد پوسته مي شود و در گذر از اطراف كويل هاي آب با سطح آنها تماس مي يابد و تقطير مي شود . مايع مبرد حاصل در ته پوسته كندانسور كه اغلب به عنوان مخزن ذخيره مايع عمل مي نمايد جمع مي شود . بايستي توجه نمود كه سيستم بيش از حد با مبرد پر نشود زيرا تجمع اضافي مايع در كندانسور قسمت بيشتري از سطح تقطير را مي پوشاند و باعث افزايش درجه حرارت و فشار خروجي مبرد مي شود .

 

كندانسورهاي پوسته و لوله


شامل تعدادي لوله مستقيم و موازي هم كه به وسيله صفحه لوله ها در محل خود نگه داشته مي شوند و در داخل پوسته فولادي استوانه اي شكلي قرار مي گيرند. آب خنك كننده از داخل لوله هايي كه ممكن است فولادي يا مسي باشند جريان مي يابد و مبرد داخل پوسته فولادي ما بين صفحه لوله ها قرار مي گيرد . آب از فضاي ما بين صفحه لوله ها و صفحات انتهايي جريان مي يابد و صفحات انتهايي براي هدايت جريان آب تقسيم بندي شده اند . نحوه تقسيم بندي صفحات انتهايي به ترتيبي است كه تعداد گذرهاي آب در داخل كندانسور از يك طرف آن به طرف ديگر را قبل از خروج از كندانسور تعيين مي كند تعداد گذر ها حداقل دو و حداكثر بيست مي باشد .
 


برای اطلاع از قیمت کندانسور آبی و مشاوره می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:
09131265989 (آقای ویلانی)

09133057234 (آقای بلوکیان)
 

اصفهان برودت در یک نگاه

خرید و فروش نو و دست دوم انواع سردخانه های ثابت (تونل انجماد-سردخانه بالای صفر و زیر صفر)، سیستمهای برودتی متحرک (یخچال ایسوزو 5تن-6 تن-8 تن،یخچال آریسان، یخچال سه محور، یخچال حمل بستنی، یخچال بنز و ولوو و آکسور)، ترموکینگ،اواپراتور، کندانسور، کمپرسور، ساندویچ پنل،کانتینر و کانکس می باشد.

ترموکینگ سیستمهای برودتی

ترموکینگ بهترین برند موتور سیستمهای برودتی و ساخت آمریکا است. خرید و فروش انواع ترموکینگ نو و دست دوم و نیز اواپراتور آمونیاکی و غیر آمونیاکی، کندانسور تبخیری-هوایی-آبی، کمپرسور پیستونی و اسکرو نیز در این شرکت نصب و تعمیر می شود.

سردخانه های ثابت و متحرک

طراحی و پیاده سازی انواع سردخانه های ثابت ( تونل انجماد-یونیت های زیر صفر و بالای صفر) توسط اصفهان برودت انجام می شود. همچنین تعمیر و فروش نو و دست دوم انواع یخچال ایسوزو 5 تن- 6 تن- 8 تن، یخچال بادسان، یخچال آریسان، یخچال وانت نیسان و پراید و مزدا،یخچال فوتون و یخچال بادسان، یخچال سه محور ماموت و اشمیت و یخچال کامیون و کامیونت انجام می شود.