• Esfahan Boroodat
  • 03133853461-62
  •  
  • info@esfahanboroodat.ir

یونیت های بالای صفر

سردخانه بالای صفر

یونیت های بالای صفر دارای گستره دمایی 5- تا 15+ است که برای پرورش و نگهداری انواع گل و گیاه، دارو، لبنیات، میوه و سایر محصولاتی که نیاز به دمای بالای صفر دارند مورد استفاده قرار می گیرد. دیواره ی این نوع از سردخانه های ثابت، از جنس ساندویچ پانل با ضخامت 5 الی  25 سانتی متر است که بنا به تقاضای مشتری طراحی و نصب می گردد.
شرکت اصفهان برودت یکی از شرکتهای مطرح اصفهان است که بخشی از فعالیت آن در زمینه های زیر است:


- طراحی سردخانه بالای صفر
- ساخت سردخانه بالای صفر
- فروش سردخانه بالای صفر
- تعمیر سردخانه بالای صفر
- تجهیزات سردخانه بالای صفر


 این سردخانه ها در ظرفیت های مختلف و بنا به سفارش مشتریان طراحی و ساخته می شوند. فروش این سردخانه ها در اصفهان برودت به صورت نو ودست دوم انجام می گیرد. از ویژگی های بسیار مهم سردخانه های بالای صفر می توان به موارد زیر اشاره کرد:


- رطوبت زنی مناسب
-  نگهداری دما در یک محدوده ثابت
- تخلیه گازهای حاصل از تنفس میوه ها


برای نگهداری محصولاتی مثل سیب در سردخانه ها، به رطوبت زنی نیاز  است. در نظر داشته باشید که درصد رطوبت برای میوه های مختلف متفاوت است و خیلی از این محصولات را نمی توان در کنار هم در یک سردخانه نگه داشت. بعنوان مثال نمی توان سیب را با کیوی در یک سالن سردخانه ای نگهداری کرد چون درصد رطوبت زنی ونوع  گازهای مختلف تولید شده در این سردخانه ها برای هر محصول متفاوت است.


برای اطلاع از قیمت سردخانه بالای صفر و مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید:

09131265989 (آقای ویلانی)

09133057234 (آقای بلوکیان)

 

اصفهان برودت در یک نگاه

خرید و فروش نو و دست دوم انواع سردخانه های ثابت (تونل انجماد-سردخانه بالای صفر و زیر صفر)، سیستمهای برودتی متحرک (یخچال ایسوزو 5تن-6 تن-8 تن،یخچال آریسان، یخچال سه محور، یخچال حمل بستنی، یخچال بنز و ولوو و آکسور)، ترموکینگ،اواپراتور، کندانسور، کمپرسور، ساندویچ پنل،کانتینر و کانکس می باشد.

ترموکینگ سیستمهای برودتی

ترموکینگ بهترین برند موتور سیستمهای برودتی و ساخت آمریکا است. خرید و فروش انواع ترموکینگ نو و دست دوم و نیز اواپراتور آمونیاکی و غیر آمونیاکی، کندانسور تبخیری-هوایی-آبی، کمپرسور پیستونی و اسکرو نیز در این شرکت نصب و تعمیر می شود.

سردخانه های ثابت و متحرک

طراحی و پیاده سازی انواع سردخانه های ثابت ( تونل انجماد-یونیت های زیر صفر و بالای صفر) توسط اصفهان برودت انجام می شود. همچنین تعمیر و فروش نو و دست دوم انواع یخچال ایسوزو 5 تن- 6 تن- 8 تن، یخچال بادسان، یخچال آریسان، یخچال وانت نیسان و پراید و مزدا،یخچال فوتون و یخچال بادسان، یخچال سه محور ماموت و اشمیت و یخچال کامیون و کامیونت انجام می شود.